woensdag 28 december 2016

Bloghop Spring 2017 Team Utopia

Welkom op mijn Blog,

Leuk dat je komt voorbij hoppen!
Kijk,geniet,doe inspiratie op, !
En laat een reactie achter als je leuk vind of word volger van mijn blog.

Mijn thema is Lift Me up Stempelsset en  en Up&Away dies


De bloghop wordt  georganiseerd door Team Utopia, StampinUp! demonstratrices!

Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe StampinUp! Annual catalogus 2016/2017. Spring/Summer catalogus en Sale-A-Bration 

Als het goed is kom je hier via het blog van Ellen Hamhuis

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel!
 Deze bloghop start op het blog van Trijntsje van Duren daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de Deelnemende demonstratrices.

WIN! Doe jij de bloghop, dan maak je kans op een exclusieve Stampin' Up! hostess set uit de Lente/Zomer catalogus: Iconic Occasions
Wat moet je doen? Op elk blog vindt je een ei. Verzamel alle eieren. Samen vormen ze een zin. Stuur deze zin in een email naar stampinutopia@ziggo.nl vóór 4 januari. 5 januari maken we de winnaar bekend.
*demo's zijn uitgesloten van deelname
je kunt er een heel leuk prijsje mee winnen




Bij  deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt
papier:Whisper white,Dapper Denim
Inkt:Dapper Denim,Pumpkin Pie,Whisper White.
verder nog  Dimensionals,tombowlijm,white embossing powder,bigshot en heattool.
Werkwijze: ik heb een basiskaart  van Whisperwhite van 21cm bij 14,8 op 10,5 cm gerild
dapper denimpapier 14,2 cmbij 10 cm, dit heb ik met whisper white een achtergrond gestempeld met wolken en luchtballonnen,en vervolgens whisper white embossingpoeder overheen gestrooid en met de heat tool verwarmd.Uit whisper white  papier van 10 cm bij 9,5 cm.heb ik verschillende wolkjes uitgestanst die ik later gebruikt hebt en met dimensionals erop geplakt heb, verder heb ik nog de luchtballon uitgestanst en een paar reepjes pumpkin pie uitgestanst en er tegen geplakt zo ook met de dapper denim.De tekst heb ik met pumpkin pie  inkt gestempelt en opgeplakt 3 cm bij 5,8 cm.
Binnenzijde van de kaart luchtballonnen en wolkjes gestempeld, ook op de enveloppe heb ik twee luchtballonnen gestempeld met dapper denim inkt


Bij deze kaart heb ik crumbcake,whisper white, water meloen wonder, mint macaron papier gebruikt
de basiskaart(crumbcake) is 29,6 cm bij 10,5 cm en gerild op 14,8 cm en 7,4 cm zodat je de kaart in Z-vorm kunt vouwen
Je snijdt ook een stukje crumbcake van  3 cm bij 29,6 en rilt op 14,8 en 22,2 cm dit vouw je dan ook in Z-vorm.
ook heb je nog whister white nodig van 2x 2,6x 7 cm en 1 x 2,6 x 14,4 cm, deze bestempel de met crumbcake inkt de wolkjes erop.
Van water meloen wonder, heb je 2 stukken nodig van 7 x 10,1 cm en 1 stuk van 10,1 bij 14,4 cm.
van whisper white, heb je 2  stukjes nodig van 2x 6,6x9,7 cm en 1 stuk v 9,7x14 cm, deze stukken stempel je met de ballonstempel groot klein en met  crumbcake de tekst zie foto.
Verder stempel en stans je de wolken uit en plakt die met dimensionals op.
plak de kaart in elkaar volgens voorbeeld
Leuk dat jullie voorbij kwamen hoppen!!
je kunt nu naar de volgende blog gaan ,door op volgende te klikken je komt dan op het blog van Marlieke  Smetsers
5
volgende
7


30 opmerkingen:

  1. Wow, Relinde! De tweede kaart vind ik echt erg mooi!! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk zijn die ballonnen, heb er ook al een paar kaarten mee gemaakt, te gek
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar heb je heel wat werk in zitten. Mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten zeg, en die kleuren, goed gekozen.
    Een uitwerking om te onthouden collega...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig.
    Prachtige kaarten en super veelzijdige set.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi je kaarten. Zet me gelijk weer aan om met de set aan het werk te gaan. Heb ik nog geen tijd voor gehad. maar je hebt me wel geinspireerd.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten Relinde! Ik vond deze set al geweldig maar heb nu nog meer ideeen! Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n leuke set om mee te spelen!!! Vind vooral het model en de kleuren van de 2e kaart helemaal te wauwie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat de foto's zo donker zijn, anders zouden deze vrolijke kaarten nóg beter tot hun recht komen. Leuk dat je echt de suggestie wekt dat de ballonnen vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt is ook jammer,is niet beter gelukt,volgende keer beter hoop ik

      Verwijderen
  10. Vrolijke kaarten erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig die luchtballon, mooie kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie 'luchtige' kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De eerste daar vind ik zo mooi dat je door de wolken nog meer luchtballonnen ziet. Dat maakt het hele kaartje af. Erg mooi. De 2de is zoveel op te zien, je ontdekt steeds iets nieuws, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gedaan met de ballonnen . En zovele mogelijkheden ... ik heb ze zelfs gezien bij Miranda als kerstbal 😉 . Mooi gedaan en speciale kaartjes. 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartjes met de luchtbalonnen, hele gave projekten heb je er van gemaakt. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook leuk te gebruiken om foto's van een ballonvaart meet te verwerken!

    Groetjes, Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallootjes lieve Relinde, ik wil je even erg bedanken voor de prachtige set die ik gewonnen heb. 😊😊😊 ik ga er zeker veel mee werken. Lieve grtjes van een overgelukkige stampin'up gebruiker. 😆😆😆

    BeantwoordenVerwijderen